FÖRSTA RIKTIGA SPARKEN IGÅR :-)

Idag vaknade jag först av alla här hemma, Emil och Mario ligger fortfarande och stensover :-) Skönt för dom, och jag får lite tid för mig själv också, wonderbart!!!

Igår var vi ute och åt på musses med Emils familj, maten var god men vi fick vänta 2 timmar på att få den vilket jag tycket var SKITDÅLIGT verkligen. Folk som kom efter oss fick beställa innan oss sen fick dom maten innan och kunde tillochmed hinna åka hem INNAN vi ens fick våran mat. Så jävla dåligt, det var samma sak när jag och Emil var där och åt sist. Då fick vi förrätten efter varmrätten, så jävla dåligt verkligen. Så just nu är jag verkligen anti musses!

Men iaf, när vi kom hem så kände jag verkligen bebisen sparka när jag la mig ner. Jag kände det t.o.m utanpå magen så nu är jag helt säker på att jag kände det liksom. :-) Helt underbart! Emil la sig och skulle känna men då sparka h*n inte lika hårt så han kände inte. Han får nog vänta någon vecka tror jag..

Nu ska jag gå och vila en stund, jag mår så grymt illa och är svimfärdig....

Glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till sparken.. själv har jag inte känt ngn än trots att den rörde sig så

2008-06-20 @ 10:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback