Gamla journaler ska få mig att minnas alla år som försvunnit

Tidig morgon idag, Mario skulle lämnas på dagis kl 08 å sen skulle jag vidare till psykologen kl 08,30, precis som vanligt på torsdagarna. Fast nu hade jag inte varit där på 3 veckor eftersom Mario varit sjuk och vi varit borta. Men det gick bra. Hon, i samtycke med mig då, tyckte att jag skulle börja läsa mina gamla journaler ifrån BUP för att minnas alla år som är totalt bortblåsta från mitt minne. Så nästa vecka skulle hon ha tagit fram dom, men sen hade hon semester i 6 veckor så jag vet inte om jag skulle få med mig dom hem eller om jag kanske skulle få gå dit och läsa ibland under hennes semester. Jag får se vad hon tycker nästa vecka, hon tyckte det var viktigt att jag hade någon att prata med om jag läste men då sa jag ju att jag hade Emil, det tyckte hon lät bra så hon var trygg och nöjd med det om jag skulle få hem journalerna eller nått.

Imorse gick jag upp innan Mario och duschade, efter en stund står lilla Mario där och kollar på mig. Jag blev livrädd verkligen, han bara stod där och tittade. Kändes som en skräckfilm med ett läskigt litet barn, och lättskrämd som jag är skrek jag till och Mario bara skrattade. haha. Han blev jätte nöjd av att ha skrämt sin fega mor ;-)

Idag blir det jobb, 11-16 så det är ju inte så länge iaf. Lite segt bara när jag är så förbannat förskyld och trött. Men Låtta kommer och ställer sig en stund också eftersom vi ska kolla på lägenheten kl 14. Tack, Tack LåttaPåtta! Hoppas vi får lägenheten nu, skulle vara så skönt att slippa alla backarna och att ha en lägre hyra, jag menar vi betalar 6500 i hyra här uppe i det mest ocentrala området som finns i hela Alingsås och att få ner hyran till 4800 vore kanon. Det enda negativa är att jag kommer nog strula med psykolog tiderna eftersom det blir så långt att cykla. Så var det alltid förut iaf.

Nu måste jag nog dra till jobbet, varorna kommer kl 11 så... Tjooo

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Ja, det kanske är en bra idé med journalerna! Allt är ju värt att testa...



Jag hoppas också att vi får lägenheten, men samtidigt hoppas jag att vi inte bor där allt för länge bara.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback