hästabadet

Idag har varit en ganska bra dag, har varit och fikat med mamma, Låtta, Ulle och Dennis och alla ungarna också såklart, fast inte Conne & Theo. Sen åkte jag, Mario och Conne till hästabadet där vi skulle möta Pia, Christel, Jennifer och lilla Emelie. Låtta och Elia kom också efter en stund. Vi åt glass och badade, super mysigt och shit vad varmt det är i vattnet. Jag låg i och badade med Cornelia och Jennifer i typ 20 minuter och jag e ingen långbadare direkt.

Sen så grillade vi här hemma med Jerry också då, han fick ingen mat hemma idag så han fick käka här :-)

Imorgon ska jag köra pappa och Conchita till Borås för dom ska åka till filipinerna på onsdag. Pappa ska vara där i 1 månad så vi får iaf ha hans bil och det är ju kanon det. Men segt bara att vattna alla blommor varje dag på hans balkong och allt på hela kolonin liksom. Men Låtta och Dennis hjälper ju till, vi delar på ansvaret iaf.

Jag är verkligen skit trött så jag ska nog dra och kolla på en film med lilla Emil å sen sova. Mario vaknade kl 05 imorse. Och idag somnade han själv i våran säng, vi blev chockade...  men så glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback