Jobbigt med syskonvagn...

Shit vad jobbigt det känns, och vilken man än köper så kommer det bli hutlöst dyrt. Phil & Teds vagn verkar ju helt klart smidigast, den är inte bredare än en vanlig vagn och allt känns kanon bra om man INTE har en nyfödd. Jag vill se det lilla barnet, alltså vänt mot mig. Så blir det inte, men när bebisen är 5-6 månader verkar den kanon bra. Men man kan ju inte ha en vagn i 5 månader innan och sen köpa en Phil & Teds, det blir alldeles för dyrt att hålla på så för våran del. Samtidigt som jag tycker att det skulle vara jobbigt med en bred "normal" syskonvagn liksom. Som tur är behöver jag inte bestämma mig just nu iaf, men tiden går fort och helt plötsligt har vi våran lilla bebis hos oss. *Utan vagn kanske?! Vem vet. 

Nu har jag ont i magen och är trött, ska gå å nana. GoNatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback