Ny röd fin cykel

Har inte kunnat logga in på ett par dagar, vet inte vad felet varit riktigt. Men nu så funkar det igen iaf.

Igår fick jag en cykel av Emil, han gjorde värsta överraskningen. Verkligen kanon gulligt, han är alldeles för snäll min lille karl. Tack, tack, tack snälla Emil för min nya fina cykel :-) Så nu kanske jag orkar cykla upp för alla backarna när jag har en riktig cykel, sprillans ny :-)

Var på Elias namnfest igårkväll också, Charlotte och dom hade verkligen gjort det hur fint som helst. Dom hade lagt ner så himla mkt tid och energi på alltihopa. Men allting var verkligen jätte fint och bra, Elia kunde inte ha fått en bättre dag. Låtta hade gjort en bok som alla skulle skriva i också, och Låtta hade skrivit så fint om Elia där så jag höll på att börja gråta så jag kunde inte läsa klart allt, så himla vackert! Och Elia var såå himla snäll och fin.

Emil nattar Mario nu, sen ska vi kolla på fotboll, vet inte vilken tid matchen börja men ska hinna hänga upp tvätten innan också..

Är snart i v17 också, va tiden går fort verkligen. Den här graviditeten hinner man ju inte med, när jag väntade Mario gick tiden så himla sakta och man bara vänta och vänta på allting som skulle hända. Nu hinner man inte ens tänka så vipps har man väl ungen i famnen. Jag har inte köpt ett enda plagg till bebisen, till Mario började jag handla redan i v8 liksom. Jag börjar redan känna mig stressad, haha.. Som man gjorde i v35 sist. hehe.. Snart det stora UL iaf. bara 1½ vecka kvar. Spännande.

GoNatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

haha men jag har ju inte köpt ngt heller o jag är i vecka 15. ja snart ultraljud =)

2008-06-09 @ 09:23:04
Postat av: Emil Lindberg

Men du har inte testat den än, va? :P Ja, namnfesten var jättetrevlig! Det hade dem (antar Charlotte mestadels) gjort bra!

Postat av: Låtta

Du nämde på festen att du hade fått en ny cykel va? Har för mig nu när jag äste du fått en, sorry om jag inte sa grattis tillräckligt, va stressad, stressad. Roligt att ni tyckte det var trevligt i lördags, det hade jag med...

Tack för hjälpen imån förästen, du får nog en kram som tack blink

2008-06-09 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback