Skriva kontrakt

Kl 10 ska jag iväg och skriva kontrakt på lägenheten, ska bli skönt att flytta ner lite mera centralt faktiskt. Och jag gillar noltorp också. Nästan alla vi känner bor där, synd bara att Nese ska flytta till Borås samma datum som vi flyttar. Kommer sakna henne så mkt så ni anar inte. Vi kommer ju att ses endå men det blir ändå inte samma sak. Faktiskt så är jag jätte ledsen över det, men det är väl inget konstigt med det? Hon är ju min bästaste kompis ju och vi har gått igenom så himla mkt tillsammans genom alla år. Nese, flytta inte!!!!

Det gick lite lättare att lämna Mario på dagis idag, han tog snällt av sig skor, jacka och la ifrån sig napp och snutte och skulle gå in på avdelningen. Då satt alla redan och åt och då blev han lite ledsen, börja gråta och ville följa med hem. Han blev nog besviken på vilka som jobbade. Han känner inte dom två så bra nämligen. Dom andra fröknarna är mkt bättre. Men det känns ändå som han börjat trivas mkt bättre, jobbigt då bara att vi måste byta dagis när vi flyttar, då får han ju börja om från början igen.

Imorgon går jag in i vecka 19 och det betyder att jag ska sluta röka om 1 vecka för det var mitt mål denna gången. Får hoppas att jag klarar det men jag tror inte det faktiskt. Jag mår inte så bra för tillfället och då är det svårt att sluta faktiskt. Men jag ska allt försöka mitt bästa. Jag klarade det ju med Mario, fast i v35 och höll upp till han slutat amma (7månader), så jag vet att jag faktiskt kan.

Familjefika på dagis efter jobbet och Pia ringde igår och frågade om hon fick följa med. Hon är för söt hon, hehe!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

snart är vi grannar igen.. tänk va bra =)

2008-06-26 @ 18:22:47
Postat av: Nese

Kommer sakna dig enormt mycket gumman.

Jag kan inte tänka mig i en annan stad utan dig.



Älskar dig gumman min

2008-06-27 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback