Snart jobb

Tänkte egentligen redan börjat vid 09- tiden idag men Emils mamma kunde inte ta Mario före 11 ca så jag får börja som vanligt ändå. Saken var att vi ligger så jävla mkt efter på jobbet. Hundra saker som måste göras. Men men, så är det ibland. Så jag får väl jobba gärnet idag istället för orkar inte jobba över idag..

Dennis ringde 05.50 i morse och väckte allihopa, han ville bli hämtad i vårgårda. Tydligen nått problem, men jag tyckte att han får ordna upp det själv. Ställer man till det för sig så får man ordna upp det själv, om man ställer till det på hans sätt då vill säga. Så idag är jag grymt trött eftersom vi inte gick och la oss förän 00 igår...

Och Mario är en allmän liten surpuppa efter att han inte kunde somna om imorse så jag ska ta en sväng med bilen å se om han somnar innan jag lämnar av honom hos Pia...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback