UL avklarat

Bebisen mår bara bra, men barnmorskan sa att min moderkaka ligger fram eller nått sånt. Hon sa inte så mkt mera om vad det innebar, medans Nese säger att det kan göra ondare att föda sen.. Jag bara "KAN DET GÖRA ÄNNU ONDARE??" gaahh..... Jag får forska lite på det tror jag. BM sa iaf att det tar lite längre tid innan man känner bebisen så jag har väl kanske bara inbillat mig då, jag vet inte. Ang. mitt otroligt dåliga humör "ordinerade" Marianne att jag skulle gå 1 långpromenad varannan kväll helt själv, så jag får väl börja med det. Och mitt bäcken som börjat värka kommer antagligen bli som förra gången, FAAAN OCKSÅ!!! Så det blir väl sjukskrivning senare då, helvete.

Kan säga att det är VÄLDIGT tråkigt på jobbet just nu, eftersom Sverige spelar så sitter alla hemma och tittar. Alla utan jag, och jag som blivit så himla fotbollsintresserad missar matchen. Det är ju förjävligt rent ut sagt... Men jag sitter här och degar till klockan blir 22 helt enkelt. Ska väl pilla lite med filmerna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback