Universeum & Liseberg

Igår hade vi en heldag i göteborg, jag, Emil och Mario åkte till universeum och sen ringde Emils mamma och pappa och frågade om vi ville med till liseberg. Jag skulle egentligen jobbat men Låtta var snäll och hoppade in för mig så vi kunde följa med. Så vi hade verkligen en kanon bra dag igår. Mario var vaken precis hela dagen, han hade minsann inte tid till å sova. Han älskade alla karuseller han fick åka förutom sagoslottet, det var det värsta han varit med om, han gallskrek hela tiden, men alla andra karuseller var kanon roliga för honom. Han gapskratta nästan hela tiden.

Nu ska vi åka till simhallen och bada, väntar bara på att tvätten ska bli klar och att Låtta ska ringa när dom är färdiga. Sen vet jag inte vad som händer riktigt. Tjooo

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag har tid o umgås.. johan är inte hemma ens

2008-06-30 @ 13:58:30
Postat av: Emil Lindberg

Ja, det var kul på Liseberg :) Universeum var väl inte direkt prisvärt, men nu har man varit där iaf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback