otroligt gravid

Mario är en riktig pain in the ass just nu. Vi har försökt natta honom sen klockan 19 och han sover fortfarande inte. Han har fått vara uppe emellanåt men han är verkligen stentrött men han fattar inte det själv. Unge säger jag bara, ibland blir man så trött på dom söta små liven.. Men det är väl kanske det som är charmen med barn, hur jävliga dom än är så tycker man om dom allra mest.

Nu känns det att man är gravid, magen värker, allt är extra jobbigt och man är otroligt trött. Mitt bäcken har börjat värka efter en hel dags arbete, inte för att jobbet är så krävande men man står upp nästan hela dagen och det tar bäckenet stryk av märker jag. Men jag hoppas att jag ska kunna jobba så länge som möjligt. Vill helst inte ha havandeskap men kanske ska ha på halvtid som Låtta hade, jag får se hur jag mår om ett par veckor. Känner bara att det är tråkigt att gå hemma innan, jag vill faktiskt jobba.

Konstant törstig, huvudvärk, illamående, växtvärk, ont i bäckenet, hormonerna sprudlar, magen putar - Visst faan är jag gravid!!!   :-)

Skönt att man känner att man är gravid lite också, även om det är tröttsamt eftersom inget är speciellt roligt. Det blir grymt mkt roligare och mysigare när man börjar känna bebis och undra hur Mario reagerar när magen bara byter form och det sparkar därinne. Om h*n är lika vild som Mario då, då blir det häftigt att se. Undra vad Mario tror då? Jag tror han kommer bli rädd, haha. eller också gapskrattar han.

Nej, nu funderar jag på att gå å sova faktiskt. Undra om Mario somnat än?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt att du känner lite nu =) Ja känner fortfarande inte mkt alltså.. väldigt lugnt.. känner ibland att de hugger till i magen o idag har jag mått illa o e trött.. men får la njuta av lugnet så länge de varar =) nästa vecka ultraljud =) JAA =)

2008-06-10 @ 11:33:21
Postat av: Emme

Kom de andra fram eller cpade sig allt? skrev iaf att jag fortfarande inte känner så mkt just nu.. hormonerna då ;) men nästa vecka är ultraljudet=) Köpt första kläderna nu med =)

2008-06-10 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback