Jobbat hela helgen

Då var denna helg avklarad, måste säga att jag trivs väldigt bra med mitt helgschema. Fredag 11-17, lör 17-22, sön 11-17.. Mkt bättre än det jag hade innan när jag vara jobba dagen. Att vara ledig lördag dag är kanon skönt.

Emil har jobbat idag också så Mario har varit med sin mormor, alltså min mamma :-) haha... Han skulle snart komma hem, saknar honom just nu. Drömde att Mario dog inatt och igår natt drömde jag att Emil gjorde slut och blev tillsammans med Charlotte, haha.. MARDRÖMMAR!!!!

Nu ringde Låtta så hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: Låtta

Haaahaaa, blev tillsammans med mig, ibland är drömmar för roliga du :-)
Tupperware-party imån- längtar!
Love you!

2008-03-16 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback