Marängsvish (eller hur det nu stavas)

Då var det helg, och den helgen jag jobbar också. Idag blir det kvällspasset så jag missar melodifestivalen men jag får väl lyssna på radion eller nått. Inte för att den är så viktig men alla kommer ju prata om den sen så då vill man ju ha hört låtarna i alla fall.

Förra året var man bjuden hem till Emils mamma och alla andra seriösa (alltför seriösa) melodifestivalfans var där, som vanligt varje år. Detta året var vi inte ens bjudna, vi var inte så seriösa förra året så då var vi inte välkomna i år. haha. Emils pappa som bor där fick inte heller vara med så han ska umgås med Emil och Mario hos oss. Haha, det är helt sjukt verkligen. Men men....

Snart kommer Låtta, Elia, Ulrika och Benjamin hit och fikar. Ska bli trevligt, vi har planerat dettta  hur länge som helst. Skulle gjort det redan för tre veckor sedan men det är ALLTID någon som blivit sjuk och jag tror det varit Mario varje gång...

Nej, jag hade inget mera på hjärtat. Mario sover på balkongen i den underbara vårsolen!

Den 24 April blir det tatuering :-) Inte så långt kvar nu.. :-)

Tjooheeej

Kommentarer
Postat av: Låtta

Det va gott gott :-)

2008-03-17 @ 07:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback