Mario på sjukhus

Magsjuka hos familjen Lindberg/Öhlund, inte det minsta roligt kan jag meddela. Mario har varit så sjuk att han fått ligga en natt på Drottnig Silvias barnsjukhus i göteborg med dropp. Han var helt borta å hade knappt ätit eller druckit på ett dygn, hade 39,6 i feber. Han hade gått ner 1kg så nu är han verkligen liten och tanig. Men idag har han ätit och druckit lite iaf så han är på bättringsvägen.

Emil har också magsjuka, jag har sluppit än sålänge men mår illa som ett as. Kan bero på att jag inte sovit en hel natt på väldigt länge eftersom Mario varit sjuk. Hoppas det inte är magsjuka på G bara.

Tämkte ringt Emmelie och sagt grattis på födelsedagen tills det slog mig att det var en månad kvar. Fick för mig att det var April redan, haha..

Mario var så duktig på sjukhuset, dom stack han en massa gånger och han var så ledsen men han fixade det iaf. Han hatade droppslangen och till slut fick han bort den, men det var ändå då som den skulle plockas bort så det gjorde inget. Men det kom blod i stället så hela bandaget blev rött...

Jag är as trött så jag ska väl sova snart, att ta hand om sjuka barn och "män" tar på krafterna, haha!!!!

175338-56

Här har ni lilla sjuklingen, han ser helt färdig ut.

Kommentarer
Postat av: Låtta

Stackars älsklings Mario! Han ser verkligen dålig ut! Hoppas ni blir fria från alla sorters sjukdomar ett bra tag framöver...

2008-03-04 @ 22:36:15
Postat av: Emme

Stackarn, han ser verkligen inte kry ut.
Ja en månad för tidigt där, men du tänkte ju iaf på mig =)

2008-03-05 @ 17:35:46
Postat av: Jessika!!

Åh, fy vad jobbigt för Mario!! Han ser så liten och oskyldig ut på kortet. Alwin hade med magsjuka förra veckan, spydde som en tok mellan måndag o torsdag men nu är han bra iallafall.

Kram

Postat av: Låtta

Hmmm, kom på, att du då missade min födelsedag :-)

2008-03-11 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback