On da work

JObbar kvällen idag, jävligt gött faktiskt. Mycket folk och tiden går kanon fort och kl 22 e lagom att sluta på helgen. Segt att cykla hem bara, jävla fittbackar säger jag bara. Hoppas vi kan flytta därifrån snart. Vi ska kolla på ett hus i västra bodarna på tisdag. Lite kul att kolla runt lite, det är ett litet hus. Precis lagom till våran lilla familj, men det dröjer nog något år innan det blir hus men det är ju kul att kolla. Nu ska jag koka mig lite kaffe....

...... Sådär, butiken är folktom. Melodifestivalens förtjänst, innan 20.00 är det rusch med folk som ska plocka lösgodis sen är det tomt med bara några få kunder resten av kvällen. Så nu ska jag bara ta det lugnt faktiskt.

Våran älskade lille Mario har det inte lätt, sedan mitten av December har han haft 3 öroninflammationer och en infektion som dom inte vet vad det berodde på. Så han har ätit 4 pencillinkurer. Och nu imorse blev han magsjuk, han har spytt och bajsat hela dagen, han är helt utmattad och bara sover och spyr emellanåt. han har blivit så smal också. Han hade precis piggnat till efter sin sista ö-inflammation och så nu detta. Vi har tvättat typ 6 maskiner med nerspydda sängkläder och kläder. Så nu hoppas jag att Mario får vara frisk efter detta så att han kan leka och ha kul. Stackars liten kille. Älskar dig lille Mario!!!!

Jag är nog en sån där man kan bli lite smått irriterad på, "diska efter dig" ehh jag gör det nästa gång, haha. Typ på jobbet alltså. Jag är lite smått lat med vissa saker. Men alltså inte bara just det men jag är nog en småirriterande människa..

Igår skulle jag och emil pussla lite för vi hade inget att göra, det kan inte finnas någon människa som är sämre på att pussla än Emil. Han är verkligen urkass. Men jag e grym, faktiskt sant. Inte för att det e nått å skryta om meen...

Saknar alla mina kompisar faktiskt, har inte träffat nån av dom på typ hundra år. Eller Emme var ju förbi på videomix men det är inte samma sak. Nese och Malin har jag inte träffat på flera veckor. Men Malin och jag ska ses på tisdag iaf med barnen också. :-) Nese får jag försöka se snart med bara vi håller oss friska, det är ju det som e grejen.. Å Emme när kan du????

Träffar iaf min älskade syster, Låtta, typ varje dag. Det är som om vi sitter ihop faktiskt.  Men det är roligt. Älskar henne så mkt. Tänker på dej Låtta!!!! 

Nej, nu ska jag arbeta dom sista 45 minutrarna... Så hejdå å gonatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Jadu när kan jag? jobbar varje dag sön-fre vilket är segt, sen vet jag inte om jag åker till Johan i helgen. men vi får ta de så snart jag är ledig igen! Puss

2008-03-01 @ 21:33:42
Postat av: Låtta

Sitter ihop, hahhaaa :-)
Älskar dig med! Tack för att du finns!
Kan inte du önska att man någongång får vara helt lycklig?! Fast är det någon som är det?!

2008-03-01 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback