Påskaftonen

Nu jobbar Emil och Mario ligger i sin vagn på balkongen och håller på att somna. Hoppas han somnar och sover ett par timmar så man kan få lite lugn och ro här hemma. Har plockat undan lite nu i morse så nu orkar jag inte greja mera. Känner för att pilla med fotoalbum men korten har inte kommit än.

Påskafton var en trevlig dag, började med att vi mötte Låtta på stan. Vi gick och fika, sen kom Nese och fika med oss och även Pia, Jerry, Smulan och Jennifer. Riktigt trevligt. Christel och Peter fick en liten flicka igår också hon var precis lika stor (liten) som Mario 2890g och 48cm lång, lite coolt! Hon ska antagligen heta Emelie, dom hade inte riktigt bestämt sig än. (så nu du Emme så är det någon som döps till ditt namn :-) hehe)

Sen på eftermiddagen iaf så åkte vi ut till Mamma och Håkan i Hjälmared och åkte pulka och grillade korv, jätte mysigt. Mamma åkte pulka som faan kan tro hon var 10 år igen. :-)

På kvällen var vi hemma hos Pia och Jerry och drack lite öl och ägglikör, men vi blev hemkörda redan kl 21 för då var gamligarna redan trötta. haha..

Idag vet jag inte vad som händer, jag ska jobba ikväll iaf 17-22.... Känner för att hitta på något kul men vi har inga pengar just nu så det blir svårt.

Vi ska kolla på hus den 3 april. Om det inte går för allt för höga pengar så köper vi det nog. emil är helt uppe i varv. haha..

Lilleman vill inte sova så jag får väl roa honom nu ist...

Kommentarer
Postat av: Emme

KUl att ngn väljer mittvackra namn=) Hur säger du? Herrgud här går de undan? Vart? hur stort?

2008-03-23 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback