24 timmar kvar..

Lizette har resfeber, kunde knappt sova inatt men det berodde en del på att Dennis och hans kompis var här också. Dom kom vid 00 inatt å skulle sova över. Dom har ju ingen stanns att vara. Och jag som är rädd för allt tyckte det var jobbigt att ha en främmande person i huset under natten. Men det gick bra, vi lever ju. Dom åkte vid 09 i morse. Nått fuffens på gång, jag litar inte det minsta på Dennis. tråkigt att han väljer att förstöra sitt liv bara.

Lämnade Mario på dagis i morse å sen satte jag igång med damning, damsugning och torkning av golven så nu är det rent här iaf. Skönt att komma hem efter resan och det är städat liksom. Så nu ska jag möta Ulrika och Låtta i stan, vi ska väl umgås lite och ta en fika. Sen kl 14 ska jag noppra och färga ögonbrynen på rasmussons. Jag är nämligen sådär kass på att noppra ögonbrynen så jag slösar pengar på det istället.

kl 15 ska jag hämta MArio på dagis och sen blir det laga mat och sen packa mina och Emils kläder. Sen ska allt nog vara färdigt. Planet går kl 10 imån, skönt att man åker på morgonen så jag slipper gå å vänta hela dagen, då hade jag blivit tokig. Jag är som en liten unge säger Emil...

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback