Det ser ljust ut...

Nu har vi lagt ett bud på radhuset, Emil gjorde det i morse. Det var ju bara vi och en till som var intresserade, hon den andre hade inte ens hört av sig igen så förhoppningsvis e det bara vi. Vi lade iaf ett bud på 600 000kr och utgångspriset var ju 700 000, antagligen lägger nog säljaren ett motbud. Men vi hoppas kunna få det för under utgångspriset iaf :-) Så snart bor vi i ett litet radhus :-) Om det inte skulle visa sig att något kommer i vägen...

Nu ringde Emil, hon den andre som var intresserad hade lagt ett motbud på 610 000, så nu skulle vi säga 650 000 och att vi kan ta den med en gång för han som säljer är i behov att bli av med den för han har redan köpt gård i värmland.. Så håll tummarna för oss!!!!!!!

Imorgon ska Emil och hela hans familj till smögen som dom alltid gör. Och jag jobbar, ska försöka byta bort kvällen mot någon annans tid. Eller det är ju bara Malin som kan i sånna fall. För det vore grymt kul att följa med detta året. Förra året så jobbade jag också om jag inte minns fel fast då åkte dom nog senare i typ juni. Tråkigt liksom. Men ska kolla med Malin eller Låtta..

Nu får jag börja jobba faktiskt, Mario blev så ledsen när jag lämnade honom på dagis, det är knappt så jag vill lämna honom längre... JObbigt!!!


Kommentarer
Postat av: emme

Hoppas ni får de gummsan =) Vecka tretton redan.. shiit.. själv e jag i vecka tio, men på söndag elva iaf ;)

2008-05-09 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback