Du får nog stå för det ändå är jag rädd :-P

När någon fäller en kommentar som inte har någon grund och särskilt om personen inte vågar skriva ut vem han/hon är. Ja, då blir man ledsen... Men det ska bli kul att se vem det var som inte vågade skriva sitt namn. IP adressen loggas ju så Emils kompisar ska kolla upp det sen. :-) HAHA

För att klargöra: Jag och Emil har aldrig gjort slut, detta barnet var planerat! :-)

Idag har jag varit med Låtta hela dagen, vi var en sväng på stan, sen gick vi till UllenBullen & co för att luncha å sen bar det av till pappa för att dricka en kopp kaffe :-) Så det har varit en trevlig dag förutom mitt illamående som har varit åt helvete verkligen. Trodde nästan det hade försvunnit men icke sa nicke.

Nu ska Emil natta Mario och jag ska ringa Malin å snacka lite skit en stund! Tjoo

Kommentarer
Postat av: Låtta

Hahhaaa... Vilken fegis som kan med att komma med spydiga kommentarer men vågar inte stå för dem... Inte mycket till människa det inte! Skrattretande. H*n har nog inget liv, den patetiska LILLA människan!
ååååhhh, idag är jag på hugget, så tur att jag inte träffar h*n in real life :-D

Ha en bra dag så hörs vi av senare!!

puss

2008-05-03 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback