En familj på vift

Låtta, jag håller med dej till hundra! Jag kunde inte sagt det bättre själv!
Emils kompisar har inte varit online ännu så han har inte hunnit snacka med dom å be dom kolla ip-adresserna, men när jag får reda på vem det är så ska jag personligen ringa och snacka med personen. Den kommentaren som jag fick var ju inte såå farlig men det som skrevs i Emmes blogg var det värsta!!!  Då skrev en person;

"grattis..två pundare får barn...stackars barn" och personen som skrev i min blogg skrev att h*n håller med vad den andra skrivit så nu jävlar alltså!!!!!! Nu ska dom allt få stå för det sen.....
JAG ÄR INGEN PUNDARE, att man ska behöva ha ett ryckte om sig gör mig förbannad. Ehh, jag blir galen på det hela!!!! Folk är väl bara avundsjuka på det vi har, och kan kanske bara drömma om att ha det så!

Meeen, förövrigt så har dagen varit kanon bra! Jag, Emil och favorit Mario var i stan och kikade, tog en fika och sen gick vi och hämta bilen hos Smulan. Vi skulle egentligen träffat Malin, men så blir det ju aldrig tyvärr!!! Sen åkte vi till IKEA och BHAUHOUSE (stavas det så?) vi köpte lite fejkgräs till balkongen och lite annat smått å gott på IKEA...  Och Mario har varit hur snäll som helst idag verkligen, ätit som en häst också och inte sagt ett ljud i affärerna. Skönt med en lugn kille för en gångs skull.. :-)

Just nu färgar jag håret, mörkt igen. Får väl se om det blir som jag tänkt, det sägs ju att färgen kan bli en helt annan när man är gravid. Sen på måndag ska jag klippa mig, det får bli hos Frida denna gången igen. Hon är ju faktiskt väldigt duktig.! Och hela familjen Lindberg klipper sig där.....

Nu måste jag skölja ur skiten, tjohej!!!!!

image63 
Mario på lek&buslandet :-) full fart neråt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback