Giftermål

Nu har jag precis duschat, det blev en långdusch. Man hinner ju inte direkt med det sen man fick barn men nu när Mario är på dagis får man passa på. Och vad skönt det var att tvätta håret SJÄLV, Mario ska alltid vara med och skölja ur håret och det är bara jobbigt. Han är lite gay av sig ibland ;-) Han ska ha deo, smink och smörja in ansiktet. (Får ju göra allt på låtsas på honom men han tror ju att han får det). Han är för söt..

Idag frågade jag på dagis om dom tyckte att han trivdes och det tyckte dom att det verkade som. Så jag får väl lita på dom. Usch, när jag tänker på hans blickar han ger mig innan jag går, då gråter jag nästan. Det känns som om han tror att jag överger honom. Egentligen vill jag inte lämna honom när det är såhär, jag mår bara dåligt själv av det. Är det normalt? Vad ska man göra?

Om 5 dagar åker vi till turkland! Jag e såååå stressad, varför?

Ska hämta Mario kl 12 å sen träffa Låtta! Vi ska på bröllop, pappa ska gifta sig idag. Det skulle vara hemligt men varför det? å morsan vet det ju redan eftersom Dennis sagt det så att. Jag & Låtta är vittnen och hennes syster + man. Så grattis pappa & Conchita!!!

Jag vill också gifta mig ;-) (haha, Emil) Det verkar så mysigt, och det sägs att gifta människor är lyckligare än ogifta. (läste det i tidningen)

Smink mm... Hej

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Fria då ;) Puss!

Postat av: Sana

Grattis till tillökningen, vet inte om jag redan kommenterat det. Mitt minne suger. Vad kul att du å Emmelie får nästan samtidigt =) Hoppas ni får det underbart i turklandet. Se till att njuta. Det är du värd. Kram Sanna

2008-05-16 @ 14:57:32
URL: http://www.metrobloggen.se/SannaMaria
Postat av: Emme

Jasså han gifter sig? de va som fan ;)

2008-05-16 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback