Han är sjuk i huvudet.

Jag är så förbannad, jag kan inte ens beskriva min ilska och mitt hat just nu. Att man kan göra så emot en annan människa? Man kan inte vara mänsklig om man gör så, det går inte. Det är ren och skär tortyr, psykisk misshandel. Hur kan du göra så mot din tjej? Man kan undra vad felet sitter, just nu vill jag bara döda dig. Vad har hon någonsin gjort för att förtjäna detta? Ingen människa förtjänar detta, inte ens någon som begått ett enormt brott. Du är ett odjur (helt sjuk), men jag hoppas du får vettet tillbaka och blir människa igen.

Jag känner så oerhört mkt ångest, ilska och ren panik över att du mår dåligt och blir utsatt för allt det. Jag önska jag kunde göra något för att stötta bättre men jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara att allt blir bra och att du blir lycklig igen. Vi alla finns här för dej, det är fler än du tror som tänker på dej. Du är helt unik, fantastisk, vacker, rolig och en underbar vän. Glöm aldrig att du har alla fina sidor, och du är värd det bästa på jorden! Jag älskar dig så oerhört mycket! Tveka aldrig på att ringa eller komma bort eller be om hjälp. Vi vill stötta och hjälpa på alla sätt. Och VI ÄLSKAR ATT UMGÅS MED DEJ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback