har tråkigt och är trött

Varför är jag så otroligt trött hela tiden? Har legat och sovit med Mario en stund men vakna efter 30 minuter att jag var super pissenödig och vrålhungrig så det var bara att gå upp igen. Suttit och kollat på TV en stund nu men tröttna, går inget bra på TV alls. Mario sover fortfarande, jag kanske kryper ner bredvid honom en stund till.

Sen vet jag inte vad jag ska göra, tänkte börja packa men har fått för mig att det skulle finnas spindlar i resväskorna så jag vågar inte öppna dom. Jag har blivit sjuk i huvudet, nått fel är det. Jag är livrädd för allt.

Emil jobbar idag å jag ska jobba ikväll, faaan vad segt. Och vad ska jag och Mario hitta på sen då? Skulle behövt handla men orkar verkligen inte promenera ner å sen upp för backarna å sen behöva åka ner å upp igen eftersom jag ska jobba. Jävla skitbackar, jag hatar dom.

Hoppas inga fler var intresserade av radhuset nu när visningen var. Det får vi se på måndag helt enkelt. Det hade ju varit perfekt för oss. Läget är ju kanon bra verkligen...

Nu går jag å lägger mig istället.

Kommentarer
Postat av: emme

du kunde ju alltid ringt mig som du sa du skulle göra. men men hoppas du haft en bra helg

2008-05-18 @ 14:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback