Jag tror det spökar

Här på jobbet när man sitter själv och allting är knäpptyst så brötar det och låter emellanåt. Jag är fruktansvärt lättskrämd så jag blir faan livrädd ju... Helt utan anledning jag vet, men endå...

Tråkigt att man jobbar när det är såhär fint väder men slutar ju kl 17 iaf så då är det väl lite fint väder kvar där ute. Emil har ont i ryggen idag, stackaren. Mario skulle nog åka iväg en sväng till sin farmor och farfar och plaska  i vatten sen när han vaknat. Då blir han nog glad den lille skiten! Så Emil skulle komma bort hitåt sen så skulle vi käka lite mat ihop :-) Mysigt! Blir väl pizza antar jag, är inte direkt sugen på McDonalds så....

Igår var vi med Pia, Jerry, M1,M2, Christel, Peter, Jennifer & Emelie i Smögen. Mario var på strålande humör och stormtrivdes. Sen skulle jag, Emil och Mario åka hem innan dom andra eftersom jag skulle jobba kl 19, men vi åkte vilse precis hela tiden så jag kom hit först vid 19-.45 typ. Så Låtta fick jobba över, har skit dåligt samvete för det. Men vad ledsen jag var när vi aldrig kom rätt och alla bara säger olika saker hela tiden och jag kände inte igen mig någonstanns och jag har faktiskt BRA lokalsinne annars så jag höll på att börja lipa. Jävla hormoner alltså å att man kan bli så snörrig av att vara gravid hade jag helt glömt bort... Utöver det så var det en kanon dag med fint väder. Bara jag som var lite halvt deppig bara...

Nej, nu får jag nog börja jobba lite å inte bara sitta här,,,

ByeBye

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Det kan inte vara kylar/frysar/kompressorer som brötar och går igång lite då och då? :) Eller AC:n?

Det var mysigt igår. :) Puss!

Postat av: Låtta

Det är lugnt ;-)

2008-05-11 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback