Klippning idag

Idag ska jag klippa mig :-) Hoppas det blir bra nu bara, ska inte ta så mkt på längden utan försöka göra en frisyr bara. Charlotte klippte Mario igår, han blev supersöt. Fast måste ju erkänna att han var sötare när han hade lite längre lockigare hår. Nu är det kort och småkrulligt, det är gulligt det med...

16 dagar kvar till vi ska åka till turkiet :-)

Emil tycker att vi har slösat massa pengar denna månaden, men jag håller inte riktigt med. Eller kanske, jag vet inte. Orkar inte tänka på sånt liksom..

Nej, nu får jag väl hoppa in i duschen här så jag kommer ner till stan nån gång.

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

"Slösa" har jag aldrig sagt. Har däremot sagt att vi har spenderat mycket pengar den här månaden, och det har vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback