Nyklippt... :-)

Då är man fräsch i håret ett tag framöver, jag ändrade frisyr denna gången faktiskt. Det blev med lugg, det känns än så länge ganska bra. Det är ju alltid ovant i början men alla andra verkar tycka att det är fint så jag får lita på dom också.

Har varit i stan med Nese och Låtta också, vi käkade lunch på kina, vilket jävla skitställe!!!!! För det första så var dem förbannat otrevliga å sen var maten äcklig å sen fick vi inte betala med kort om man handlade för under 100kr, det är ju helt sjukt ju.. Ska aldrig mer gå till kina alltså! Känns som man inte kan gå nånstanns i Alingsås längre, inga lunchresturanger är bra längre. Skulle vara musses och delideli, men man tröttnar ju..

På onsdag ska jag & Låtta tatuera oss, vi fick en ny tid äntligen efter en hel del strul med vilda och att hon inte svarat osv. Men men, nu blir det äntligen av iaf!

Nu ska jag kollla på Nytt läge. Tjooo

Kommentarer
Postat av: Låtta

Fin fin i håret är du :-)

Thanks for today!

Tattoo på onsdag! YES!!

2008-05-05 @ 22:09:47
Postat av: emme

lycka till med tatton=)

2008-05-07 @ 09:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback