På jobbet

Japp, nu jobbar jag. Eller jobbar och jobbar. Just nu har jag en liten rast i alla fall och dricker kaffe. Är hungrig också men har ingen mat med mig så jag får väl svälta.

kika in på
www.paddis.se håller på å får ordning på bloggen, Emil som som testar å sånt just nu. Men ska nog byta design och funktion igen. Emil skaffar sig också en egen www.emillindberg.se jag tycker han är en härmapa..

Nu är jag i vecka 11, faaan vad underbart om 1 vecka kan man lugna ner sig rejält... Jag har nog egentligen inget att skriva.

Snackade med Dennis igår, det var as längesen så det var trevligt. Han har ju inte varit hemma på 2 månader snart.. Pratade om att åka upp nu i helgen eller imånkväll eller nästa helg jag är ledig. Antagligen blir det nästa lediga helg... Han verkade så deppad...

Rökpaus!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni gjorde slut, blev tillsammans igen för att du blev gravid.. Bra motto!

2008-05-02 @ 13:05:04
Postat av: Emil Lindberg

Är väl ett bättre motto att skriva ut sitt namn och stå för sin kommentar?

2008-05-02 @ 16:01:50
Postat av: Emme

Fy fan ta inte åt dig av alla skit komenterer.. får en massa jag med.. men orkar inte bry mig.
Älskar dig

2008-05-02 @ 16:11:29
Postat av: Låtta

Vilket fegt kräk...

2008-05-03 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback