Packning och illamående

Har hållt på att packa idag, alla Marios saker är nerpackade nu iaf. Det är bara det där förbannade solparasollet till vagnen som är spårlöst försvunnet. Vi har verkligen ingen aning om vart det tagit vägen och eftersom vi inte har någon sufflet på vagnen vi ska ta med så får jag väl gå till stan imån och köpa ett nytt solparasoll. Tråkiga pengar bara att lägga ut eftersom dom är totalt värdelösa annars liksom. menmen, hoppas dom inte kostar mer än en hundralapp då.

Annars är allt inhandlat till resan, bara extra videoband till videokameran som ska köpas och lite russin till Mario som han kan ha på planet. Sen är det Emils och mina kläder kvar att packa men det hinner vi nog med imorgon skulle jag tro.

Mår illa som faan och är trött som ett svin, men måste försöka städa iordning lite här innan man kan sova. Emil nattar Mario nu iaf, hoppas han somnar snart. Mario fick 300kr av sin mormor som han skulle köpa något fint för i turklandet :-) Tack mormor säg!!!!

Min mormor har nog gått och blivit galen,  hon har påstått till mamma att hon ringt hit massa gånger i flera dagar men dom ända som ringt e skyddat nummer dom senaste dagarna och det är mamma och Nese som har det så hon ljuger ju + att hon sa att Emil svarat en dag och att dom pratat vilket heller inte är sant för Emil har iaf inte pratat med henne. haha... Hon är helt galen ju.. Så trött på henne verkligen.

Idag har jag varit med Malin och Oliwer på stan, vi fikade sen gick vi en sväng till Malins mamma och drack en kopp kaffe å sen vidare till Maxi. Kul att se dom och Malin verkade må så himla mycket bättre nu också så det var skönt att se.

Nu får jag nog gå och diska sen så blir det till att städa badrummet och hänga upp tvätten. Börjar få lite resfeber tror jag. Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hoppas ni får en underbar resa!! =) Å hoppas de löser sig med radhuset...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback