Radhus på ängabo då kanske...

just nu jobbar jag, eftersom jag inte har någon matlust på morgonen och bara mår illa så fick jag bara i mig två tuggor av mackan i morse. Så jag gick till hemköp och köpte risifrutti som jag äter nu, den går ner iaf. Lite sakta bara men.. Sen blev det apelsin, äpple och banan.. Varför är allting mer eller mindre äckligt denna graviditeten?! Är i vecka 12 nu iaf och på onsdag ska jag till Marianne, ska be att hon lyssnar på hjärtat iaf så att jag kan vara lugn att den lever. Jag är ju så orolig hela tiden.. Men lever h*n på onsdag då jag e i vecka 13 kan jag vara lugn känner jag...

Kl 14 ska jag och Emil till banken och kolla om vi får ta lån på ett radhus som vi tittat på. Emil hade pratat med mäklaren idag och det var bara vi och en ensam kvinna som var intresserade men hon var också tvungen att kolla med banken först så har vi tur så kanske vi flyttar.. HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!!! Charlotte kommer hit och ställer sig under tiden, hon är så snäll hon! Tack!!!!

Igår tatuerade vi oss, det blev kanon bra förutom att hon slarvat lite på Låttas så hon får ju åka tillbaka och göra iordning den igen... Det är lite dåligt faktiskt och tråkigt.

Nej, nu kommer snart varorna så jag får väl avrunda här. Emme kanske skulle komma förbi sen också :-)

Tjooooheeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback