Tillbaka i Sverige

Turkiet var jätte fint, människorna är ju helt underbara fast dom är ju väldigt på en. Mario tyckte det var lite jobbigt emellanåt. Alla var och ryckte i honom. Vi har handlat massor med fina kläder till Mario och Emil och lite presenter till massa ungar ;-). Mario var jätte snäll faktiskt, fast han tyckte det var lite för varmt vissa dagar och det tyckte jag också. 38 grader i skuggan ÄR för varmt. Men det var en underbar resa förutom alla tidiga morgnar eftersom Mario vaknade mellan 5-6 svensk tid då.

Nu nattar Emil Mario, han är jätte sur på Emil. Vet inte varför, haha. Mario har diarrér och förkyld och feber. Var hos läkaren idag men dom skulle höra av sig imån och kolla hur han mådde så får dom se.

Nese och Alper har varit här idag, jätte kul att se henne igen sen kom Låtta och Elia också, det var jätte kul att träffa dom igen, har verkligen saknat dom jätte mycket allihopa.

Just nu tycker jag verkligen jätte illa om min mormor, usch...

Kommentarer
Postat av: Emme

Nu är jag ledig fram tills måndag, kanske kan ta en promenad eller ngt på söndag? Johan flyttar ju ner imorgon så vill umgås lite med han med.. men en promenad kan jag alltid ta =)

2008-05-30 @ 08:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback