Vecka 13!!!! idag fick jag se bebis igen :-)

Varit hos barnmorskan idag, eftersom jag är sjukligt orolig så fick jag se bebis igen på UL, h*n hade verkligen växt sen sist. Och den 18/6 (om en månad :-) bara) Så får vi se vårt lilla knyte igen. Då är det dags för det "stora" ultraljudet, då fastställer dom BF-datum.. Då ska Emil och även lilla Mario få vara med!!!!

Om exakt 1 vecka så åker vi :-) Fatta vad härligt verkligen! Får hoppas flygresan går bra med Mario bara, jobbigt om han inte tycker om att flyga liksom...

Ikväll ska vi ha möte på jobbet, Mario måste tyvärr vara med vilket kan vara lite jobbigt eftersom han bara jävlas och springer till godiset hela tiden. Men det funkar nog förhoppningsvis.

Nej, nu orkar jag inte skriva mera..... Hejsvej!!!

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

En vecka kvar till turklandet :D Ville också se UL! :( Smisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback